Известие

Collapse
No announcement yet.

166 -ца 185 коня или 159-ка?Коя вози по меко и комфортно?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 166 -ца 185 коня или 159-ка?Коя вози по меко и комфортно?

    Имам познат който се колебае в избора си между тези два модела.

    Проблема му е че обича да има повече пространство, да може свободно да се "завърти" на шофьорското място, да му е широко и цени комфортното возене.Местата на 159-ката отпред му се струват малко тясни и изглежда няма много място за краката-горе долу като в кокпит.Въпроса е кой от двата модела да избере и кой вози по-комфортно и не "уморява" при дълъг път, включително да може от време на време свободно да си пусне поне единият крак напред докъдето може да се изпъне, за да не се схваща.

    За него и двата модела са еднакво красиви откъдето и да ги погледнеш.При избора последните технологии не са от съществено значение, а по-важното за него е да вози меко и комфортно и разбира се да е Алфа ромео.


    Моля който е имал и управлявал и двата модела 166(след фейслифта през 2003год.) и 159 да сподели опит и впечатления.
    Какъвто и избор да се направи ще се избира дизел 2.4 двигател.Всъщност има конкретна 166 предвид 185 конски сили, а за 159-ката има достатъчен избор(отново дизел 2.4).

    Лично на мен 166-таца ми се струва по-висок клас модел, а 159-ката е по-скоро среден клас автомобил.

    Благодаря предварително за мненията.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

  • #2
    166 +1

    Всички коментари, които съм чувал са, че 166 вози по комфортно. Другата забелжка е, че отзад 166 е по-широка... мисля си, че е нормално след като 159 е новата 156, докато за 166 наследник още няма..

    Аз не мога да коментирам, защото само на 166 си се возя и още в 159 в движение не съм бил...

    за возията - миналата година от Венеция до София за 13ч. го взех с 2 почивки по 20мин и нямах проблеми после с кръст или с чувството "личи ли ми отвън колко съм се схванал отвътре"
    Last edited by kpmaster; d.m.y г., 13:23.
    Возя се с 159 1.9 JTDm 150
    Първата алфа любов: 166 2.4 JTD '99 - EX

    Comment


    • #3
      Ясно е, че 166 е по-широка и по-комфортна. Не се усещат километрите били те 300, 500 или 1000. В повечето случай FL са с почти всички екстри, докато при 159 нещата не стоят така. Докато при 166 ще разполагаш с кожени ел. седалки с памет МОМО, при 159 (за която ще дадеш още една камара пари) ще се возиш на теснички плюшени седалки. Примерно. За мен това са грешни пари (разликата между 166FL и 159).
      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

      Comment


      • #4
        Сравнението между двете е трудно. 159 е по-тясна и вози по-твърдо, но е по-нов модел, има по-висока пасивна безопасност и е направена по-добре. 166-цата е комфортна кола, но е доста морално остаряла вече. Което от двете да вземе, ще се прецака.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
          Сравнението между двете е трудно. 159 е по-тясна и вози по-твърдо, но е по-нов модел, има по-висока пасивна безопасност и е направена по-добре. 166-цата е комфортна кола, но е доста морално остаряла вече. Което от двете да вземе, ще се прецака.
          Не съм съгласен с последното изречение. Можеш ли да поясниш защо така мислиш?


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
            Сравнението между двете е трудно. 159 е по-тясна и вози по-твърдо, но е по-нов модел, има по-висока пасивна безопасност и е направена по-добре. 166-цата е комфортна кола, но е доста морално остаряла вече. Което от двете да вземе, ще се прецака.
            Хахаха, аз имам и двете. Моята 166 е бензин, но съм покарал доста дизели вкл 20V 159 e по-тясна, по-некомфортна, по-бавна, повече гори, по-скъпа за поддръжка и е 100 пъти по-гъзарска
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Не съм съгласен с последното изречение. Можеш ли да поясниш защо така мислиш?
              159 е един фасон и до там... Най-големия минус за мен е липсата на мотор, който да тегли адекватно това чудо (с едно изключение). Не става въпрос за V6 JTS, спрямо предишния 6-так бледнее. 166-цата пък е доста лемаво направена кола за флагман. Базирана е на доста дърта платформа, ако имаше краш тест щеше да има около две звезди за сигурност. Била е добра кола до 2003, после вече е безсмислена покупка пред конкуренцията. Фейса на практика е една фаца, ако не броим повечето винтили при дизелите.

              Comment


              • #8
                Сравнението е неуместно най-малкото, защото са в съвсем различни ценови категории и ако гледаме това, което получаваме за 1 лев (цена качество) 16 определено е едни гърди напред (и то сериозни гърди). За двете звезди за сигурност не съм 100% убеден. Има много прилични спирачки (особено при големите мотори). Купето е голямо и изглежда меко (би поело добре удар според мен). Това естествено е субективна преценка. Платформата на 166 е любимата ми от всички коли, които съм имал (Lancia Kappa), но с по-сигурно и стегнато окачване.
                Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                  159 е един фасон и до там... Най-големия минус за мен е липсата на мотор, който да тегли адекватно това чудо (с едно изключение). Не става въпрос за V6 JTS, спрямо предишния 6-так бледнее. 166-цата пък е доста лемаво направена кола за флагман. Базирана е на доста дърта платформа, ако имаше краш тест щеше да има около две звезди за сигурност. Била е добра кола до 2003, после вече е безсмислена покупка пред конкуренцията. Фейса на практика е една фаца, ако не броим повечето винтили при дизелите.
                  За 159 - ката вероятно си прав. Но 166 FL считам за доста добро попадение за този ценови диапазон.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                    159 е един фасон и до там... Най-големия минус за мен е липсата на мотор, който да тегли адекватно това чудо (с едно изключение). Не става въпрос за V6 JTS, спрямо предишния 6-так бледнее. 166-цата пък е доста лемаво направена кола за флагман. Базирана е на доста дърта платформа, ако имаше краш тест щеше да има около две звезди за сигурност. Била е добра кола до 2003, после вече е безсмислена покупка пред конкуренцията. Фейса на практика е една фаца, ако не броим повечето винтили при дизелите.
                    Не е така и двете коли са супер и вървят много сериозно. "Адекватна мощност" е много разтегливо понятие - всеки иска да кара ракети, а на бензиностанцията му се реве!
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #11
                      Моят личен поглед в бъдещето представлява една дилема между 5 цилиндровия дизел на 159 и 6 - цилиндровия бензин на 166 FL.
                      Визията на 159 - ката може да наклони везните към себе си, въпреки, че не съм фен на нафтата. Но пък за JTS - ите чувам лоши неща и най-важното - не се газифицират току-така.
                      Дотогава сигурно (надявам се) ще се появи 169, но тя ще заеме своето място на мечта в съзнанието ми


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        Не е така и двете коли са супер и вървят много сериозно. "Адекватна мощност" е много разтегливо понятие - всеки иска да кара ракети, а на бензиностанцията му се реве!
                        Така е, но би било хубаво да има един мотор като този в Инсигния OPC.

                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Моят личен поглед в бъдещето представлява една дилема между 5 цилиндровия дизел на 159 и 6 - цилиндровия бензин на 166 FL.
                        Визията на 159 - ката може да наклони везните към себе си, въпреки, че не съм фен на нафтата. Но пък за JTS - ите чувам лоши неща и най-важното - не се газифицират току-така.
                        Дотогава сигурно (надявам се) ще се появи 169, но тя ще заеме своето място на мечта в съзнанието ми
                        Като моята поостарее вече съвсем, ще си взема фейслифт дизел. Честно казано, единствения ми мотив е ниската цена. За тези пари няма да мога да пипна някоя 5-ца или Е класа от същата година.

                        Comment


                        • #13
                          Изводът от дотук изказаните мнения на хора каращи 2-та модела е, че човека трябва да си вземе 166, нали обича да му е по-комфортно.
                          Giulietta 1,6 JTDm 2013
                          156 SW 1,9 JTD 2003

                          Comment


                          • #14
                            166

                            Така е колеги,ако искате комфорт,пространство и возия,тишина в купето,икономичност това е 166.
                            Алфа Ромео 159

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                              Ясно е, че 166 е по-широка и по-комфортна. Не се усещат километрите били те 300, 500 или 1000. В повечето случай FL са с почти всички екстри, докато при 159 нещата не стоят така. Докато при 166 ще разполагаш с кожени ел. седалки с памет МОМО, при 159 (за която ще дадеш още една камара пари) ще се возиш на теснички плюшени седалки. Примерно. За мен това са грешни пари (разликата между 166FL и 159).
                              Това за седалките не го казвай повече моля те,точно платнения салон в 159/плюшен няма/ е супер удобен и хич не са тесни седалките,аз съм 191 см и съм 101 кг................Спор за комфорта и икономичността няма как да се води,но виж някак си 159 си е по кола от 166,направена е по солидно.....................
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X